Popis opravy krytu motoru frontery poškozené pařezem.

V přechozím článku o vyprošťování frontery jsem se už nijak nezmiňoval co bylo s autem dál. Odnesl to kryt motoru, ne nijak vážně, ale dost na to, aby stálo za to sundat ho a opravit. Kdyt drží na čtyřech šroubech pod motorem, dva jsou v předním náběhovém krytu motoru (ocelovém) dva pak uprostřed krytu, upevněny do motoru. Sundat jdou velmi snadno (neležet pod ním, kdyt pak upadne na hlavu :–D ). Po sejmutí následovalo vypláchnutí bahna a semenáčků, co zapustili kořínky. Když alespoň trochu oschl, přišlo na řadu spravování trhlin. Jako nářadí se osvědčily nýtovací kleště a nýty rozměru 5×10, které mají schopnost sepnout materiál o tloušťce zhruba 7mm. Hliníkové pláty jsem nasadil zespoda krytu ( z té strany která bude po namontování zpět na auto k zemi). Původně jsem chtěl dávat plech z obou stran, ale je to zbytečné, spoj drží krásně i s plechem jen zespoda. Nakonec bude ještě celý kryt nastříkán gumoasfaltem, aby spoje neoxidovaly.

Celkový pohled na rozlámaný kryt
>Celkový pohled na rozlámaný

Vnitřní strana krytu
Vnitřní strana krytu

Detail poškození
Detail poškození

Spoj nýty
Spoj nýty

Detail poškození
Detail poškození

Postup opravy
Postup opravy

Hotovo, opraveno
Hotovo, opraveno

Kryt zpět na svém místě
Kryt zpět na svém místě