Asi každému se občas stane, že zapomene svůj PIN a PUK si snad ani nikdo nepamatuje. U Vodafone jde zjistit výchozí PIN i PUK v internetové samoobsluze. Samoobsluha zná jen kódy ve tvaru,v jakém jste je dostali když byla SIM nová. PIN je tedy nejspíš už neaktuální, ale pro odblokování SIM po opakovaně špatném zadání PINu nám stačí znát PUK, který jsme snad nezměnili z výchozího na jiný.

Adresa online samoobsluhy Vodafone: https://samoobsluha.vodafone.cz/

Přihlášení do Vodafone samoobsluhy
Přihlášení do Vodafone samoobsluhy, je třeba znát své telefonní číslo a heslo pro samoobsluhu. (pokud své heslo do samoobsluhy neznáte, pak vězte,že  heslo do internetové samoobsluhy je shodné s heslem pro komunikaci s operátorem. Je to 4 až 6 místné číslo. Pokud si nemůžete na svoje heslo vzpomenout, volejte na infolinku vodafone *77.)

Nastavení služeb
V menu volíme položky Nastavení služeb – SIM karta

kódy PIN a PUK
Přehled dostupných operací se SIM. Nás zajímá položka kódy PIN a PUK (PIN chrání přístup k vaší SIM kartě a PUK zase slouží k jejímu odblokování v případě, že víckrát po sobě zadáte chybný PIN.)

kódy PIN a PUK
Kódy PIN a PUK. Stránka zná jen výchozí hodnoty nastavené na SIM, pokud jste si PIN změnili, pak zde aktuální nenajdete. Kód PUK si ale nejspíš nikdo nemění, tudíž při zapomenutí nebo opakovaném zadání špatného PINu můžete zde zobrazený PUK využít k záchraně.

POZOR! Váš PIN/PUK nedovedu nijak zjistit ani vám jej zaslat. Pokud vám nepomůže tento návod, obraťte se přímo na Vodafone. Nemám přístup k jejich systémům a není cesta, jak bych vaše údaje mohl získat.